czwartek, 30 czerwca 2016

Girl In Love With... Favourites In June

Cześć wszystkim,

ostatni dzień czerwca, więc pomyślałam, że fajnie, by było go jakoś ładnie podsumować moimi ulubionymi rzeczami/miejscami z tego miesiąca.


 1. Miejsce Miesiąca - Zamość 
Miasto, w którym byłam już dwa razy w tym miesiącu. W ciągu całego życia odwiedziłam go przynajmniej z pięć i mam wrażenie, że z każdą moją wizytą jest tam coraz piękniej.




2. Kosmetyk Miesiąca - Żel Tutti Frutti Gruszka-Żurawina
Ogólnie mówiąc uwielbiam tę serię kosmetyków od dłuższego czasu. Zapachy Tutti Frutti są takie świeże i unikalne... Gruszka i żurawina, które zakupiłam ostatnio, kompletnie mnie zauroczyły. Nie mniej jestem pewna, że każdy znajdzie coś dla siebie nawet jeśli ten produkt nie przypadnie mu do gustu.

3. Książka Miesiąca - "Korona" Kiery Cass
Nie ukrywam po "Następczyni" nie liczyłam na nic dobrego. Książka wydała mi się jedynie naciąganą historią napisaną wyłącznie ze względu na pieniądze. Ponadto główna bohaterka wyjątkowo nie przypadła mi do gustu.
Teraz mogę powiedzieć, że mam niezłe deja vu, ponieważ dokładnie to samo miałam z Elitą (której szczerze nie znosiłam i nie znoszę) i Jedyną (która mnie to totalnie zachwyciła). Jeśli miałabym wybrać jedno słowo, by opisać akcję Korony to z całym przekonaniem byłoby to "wow". Serio, nie mogę tego określić inaczej.
Kompletne zaskoczenie. Pod względem fabuły, ostatecznych wyborów i zachowań bohaterów. I mimo, że dalej nie trawię Eadlyn to piąta książka Kiery Cass jest bezwarunkowo warta przeczytania i naprawdę mnie zauroczyła. 


4. Film Miesiąca - "Diabeł ubiera się u Prady"
Nie będę się rozpisywać, gdyż pisałam o nim w moim pierwszym poście, więc jedyne co mogę zrobić to najzwyczajniej w świecie go polecić.

5. Piosenka Miesiąca - "Treat You Better" Shawna Mendesa
Okey, okey. Przyznałam już wcześniej, że go uwielbiam, więc to nie powinno być dziwne. Wyszła, jeśli dobrze pamiętam, 3 czerwca i szturmem podbiła moje serce. Naprawdę warto posłuchać.



6. Serial Miesiąca - "Gra o tron"
Tak, zdecydowanie podziwiam George'a R.R. Martina za napisanie "Pieśni Lodu i Ognia" (którą mam zamiar przeczytać w najbliższym czasie). Parę dni temu postanowiłam go sobie odświeżyć i oglądam wszystkie odcinki od samego początku. Obecnie jestem w trakcie ostatniego - dziesiątego odcinka sezonu drugiego i przyznam, że za drugim razem dostrzegam więcej szczegółów niż mogłabym przypuszczać. Może dlatego, że znam fabułę i skupiam się bardziej na detalach...? Wszystko jest możliwe. W każdym bądź razie świat wykreowany przez pana Martina jest czymś naprawdę niezwykłym i godnym zarówno obejrzenia, ale i pewnie przeczytania.

7. Napój Miesiąca - Hortex Fresz Się Owocami Jabłko, Liczi, Limonka  
Odkryłam ten napój lata świetlne temu i muszę szczerze przyznać, że jest wręcz idealny na letnie upały i dlatego w sezonie czerwiec-sierpień nie raz po niego sięgam.

8. Kraj Miesiąca - Polska
Mogłoby się wydawać, że to najśmieszniejsza kategoria świata, ale moim zdaniem ma sens. Polska jest krajem czerwca ze względu na atmosferę jaką prezentują nasi rodacy podczas Euro 2016 we Francji. W takich chwilach człowiek naprawdę czuje jedność ze swoim narodem.

9.  Cytat Miesiąca:
 "Jest tylko jeden Bóg - nazywa się Śmierć. A co mówimy bogowi śmierci? Nie dzisiaj." ~Syrio Forel (a raczej George R.R. Martin)

10. Ulubieniec Ulubieńców Miesiąca - Wakacje
Bo kto się nie cieszy z odrobiny wytchnienia...?    
 I to by było tyle na dziś..

x Girl In Love With..

Favourites In June 

2 komentarze:

  1. Hej, hej!
    Kochana przeczytałam wszystkie posty z Twojego bloga i mogę stwierdzić, że masz bardzo ciekawy pomysł. Podoba mi się idea "dziewczyny zakochanej w...". A co do tego posta, też uwielbiam "Treat You Better", jestem od niej uzależniona, słucham jej w kółko.
    Podsumowując, widzę potencjał, pisz dalej! Będę wpadać częściej ;)
    A na tym miejscu chciałabym także zaprosić do siebie http://cukiernianamodnej.blogspot.com Może wymyślimy jakąś formę współpracy? Kto wie
    Całusy od Luthseiki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luthsei! Matko, nie spodziewałam się tego *-* tyle miłych słów... Chwilowo nie ma postów, bo jestem zagranicą, ale jak wracam to od razu biorę się do roboty c;
      Dzięki za motywację x

      Usuń