poniedziałek, 27 czerwca 2016

Girl In Love With... Summer Playlist

Cześć wszystkim,

w związku z samiuteńkim początkiem wakacji postanowiłam skomponować swoją osobistą wakacyjną playlistę złożoną z moich ulubionych letnich hitów. Mam nadzieję, że się spodoba c; A oto i ona:

1. Alvaro Soler - Sofia
Ta piosenka jest tak pozytywna i energetyczna, że mimo moich początkowych obiekcji naprawdę się w niej zakochałam. Idealnie wpasowana w dzisiejsze zestawienie.

2. Jennifer Lopez - Ain't Your Mama
Przyznaję nie jestem wielką fanką Jennifer, ale tą piosenką absolutnie mnie kupiła - jest wprost cudowna. Moim zdaniem jedna z najlepszych tej wokalistki.

3. Alvaro Soler ft. Jennifer Lopez - El Mismo Sol
Skoro była mowa o tej dwójce to warto również wspomnieć o ich duecie w drugiej piosence Alvaro. Nie wiem jak on to robi, ale jego piosenki naprawdę brzmią wakacyjnie. Może to przez ten hiszpański..? Nie wiem, ale jednego jestem pewna - to one będą królowały na wszystkich letnich imprezach roku 2016.

4. Justin Timberlake - CAN'T STOP THE FEELING!
Czas na kogoś innego, a mianowicie na pana Timerlake'a, który już teraz podbił wszystkie rozgłośnie radiowe swoim nowym singlem. Piosenka jest niczego sobie, a teledysk przywodzi mi na myśl piosenkę Happy. Nie mam się do czego przyczepić.

5. OneRepublic - Wherever I Go
Trochę inna niż pozostałe piosenka zespołu OneRepublic, ale równie magiczna. Ma swój styl, ma swój rytm, ma swój teledysk. Charakter nie do podrobienia.

6. P!nk - Just Like Fire
Piosenka z soundtracku Alicji Po Drugiej Stronie Lustra jest kwintesencją osobowości artystki - pozytywna energia, dawka szaleństwa i odrobina pazura - zdecydowanie coś co kocham.

7. Sia ft. Sean Paul - Cheap Thrills
Może nie jest to najnowsza piosenka (wyszła w lutym tego roku), ale jej melodia aż za bardzo kojarzy mi się z wakacjami.

8. Coldplay - Hymn For The Weekend
Zdaję sobie sprawę, że chyba każdy to zna, bo piosenka królowała na listach przebojów przez kilka dobrych tygodni, jak nie miesięcy. Mimo to barwny, azjatycki teledysk i ciekawy pomysł na całość nie pozostawiają mi wyboru i lądują w moim zestawieniu.

9. DNCE - Cake By The Ocean
Tak, mam definitywnie sentyment do Joe Jonasa, a ta piosenka w jego wykonaniu naprawdę jest ciekawa. Teledysk nagrany na plaży wśród świetnie się bawiących tłumów młodych ludzi sprawia, że nie mam innego wyboru jak dodać piosenkę do naszej playlisty.

10. Galantis - No Money

Osobiście usłyszałem tą piosenkę po raz pierwszy w Esce i się zakochałam. Nigdy wcześniej nie znałam Galantis, ale ten singiel serio przypadł mi do gustu. W dodatku te zwierzęce makijaże nadające niepowtarzającego charakteru... Nic więcej nie trzeba pisać jak sądzę.

11. Calvin Harris ft. Rihanna - This Is What You Came For
Stara Rihanna powraca? Nie miałabym nic przeciwko. "Work" nie za bardzo przypadło mi do gustu, więc taka miła odmiana jest czymś naprawdę super.

12. Fifth Harmony ft. Ty Dolla $ign - Work from Home
Tak, nie lubię Fifth Harmony. Tak, nie znoszę tego teledysku. Ale ta piosenka uzależnia! Miałam koszmarne obiekcje co do ich twórczości, nie ukrywam, ale melodia aż za szybko wpada w ucho sprawiając, że nie da się przestać jej słuchać.

13. Little Mix ft. Sean Paul - Hair

Tu sytuacja jest zupełnie inna. Little Mix jest moim ulubionym girlsbandem, więc automatycznie polubiłam ich nową piosenkę (nową, czyli z kwietnia, ale cii). Mimika Jade, włosy Leigh-Anne i te wspólne wygłupy całej czwórki mnie całkowicie kupiły.

14. Sofia Carson - Love Is the Name
Młoda gwiazda Disney, która śpiewa - niby nic nowego, ale piosenka jest naprawdę niezła. Sofia ma naprawdę ciekawy głos, a teledysk z tropikami, plażą i tańcem to strzał w letnią dziesiątkę.

15. Shawn Mendes ft. Camila Cabello - I Know What You Did Last Summer
Tak, wiem, że piosenka wyszła w listopadzie. Jestem po prostu w Mendes Army i nie potrafię przejść obojętnie, gdy non stop puszczają go w radiu. Shawn jest naprawdę mega utalentowany (śpiewa, gra na gitarze i pianinie i pisze teksty swoich piosenek - wow), a jego duet z Camilą (tak, tą z Fifth Harmony) jest naprawdę genialny (nie, nie mówię tego tylko dlatego, że jestem fanką - takie są po prostu fakty).

16. Selena Gomez - Kill Em With Kindness
Według mnie jedna z najlepszych piosenek Seleny, może nie jest mega pozytywna, ale ma swój klimat, który w połączeniu z oprawą muzyczną wygrywa wszystko.

17. David Guetta ft. Zara Larsson - This One's For You
Tak, hymn Euro 2016 musiał się tu znaleźć. Daje pozytywnego kopa, jest pełen energii.. i cóż jest zwyczajnie niesamowity! Fajne jest także to, że David i Zara zajęli się także tym, by do ich piosenki zrobiono teledysk pod każde państwo biorące udział w tej piłkarskiej imprezie. Sama oglądałam wersję dla Polaków i Niemców i jest to wprost niezwykłe.

18. Imagine Dragons - I Bet My Life

Piosenka ma około półtora roku. Wiem. Aczkolwiek chyba niezbyt trafnie kojarzy mi się reklamą jednego z polskich napojów, która była notorycznie puszczana w poprzednie wakacje. Właśnie w niej leciała ta piosenka i tak też ją poznałam. Mega mi pasuje do lata, więc dlatego też tu jest.

19. Amir - J'ai cherché
Oficjalnie kocham tego gościa i kocham tę piosenkę. Zarówno ona, jak i "You're Not Alone" Joe & Jack'a oraz "If I Were Sorry" Fransa to były moje Eurowizyjne typy (nie licząc oczywiście naszego rodaka, któremu poszło naprawdę fantastycznie). Nic dodać, nic ująć. Za każdym razem, gdy ją słyszę to mam ochotę tańczyć i śpiewać na cały głos. Szaleństwo. Ale o to przecież chodzi w wakacjach?

20. James and Connor, The Vamps - Can't Stop The Feeling (oto jedyny cover i ostatnia piosenka w naszym zestawieniu)
Tak, jestem fanką The Vamps. Tak, kocham dźwięki gitary. Tak, uwielbiam wygłupy Jamesa i Connora. Możecie mnie zabić, ale sądzę, że to wykonanie jest lepsze od oryginału. Daje taki powiew młodzieńczej świeżości, ma w sobie więcej życia i przede wszystkim luzu. Widać, że chłopaki naprawdę się tym bawią. Nie ujmuję nic Justinowi, ale oni naprawdę jak dla mnie udowodnili, że mają w sobie to coś, nawet we dwóch.

 I to by było tyle na dziś..

x Girl In Love With..

Summer Playlist 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz